Contact Info / Websites

All 19 audio Reviews


Break Through the Wall Break Through the Wall

Rated 5 / 5 stars

I come back to Newgrounds after a few years and Chris has made a song longer than 1min? And it rocks my socks?? Hell yeah dude! This is awesome :)

-TraceL33T


People find this review helpful!

The Falling Song [WiP] The Falling Song [WiP]

Rated 5 / 5 stars

[Enter Adjective Here]

Does this mean we'll be seeing a full song ?! 0.o
Well either way I happily anticipate whatever comes next :)

Oh, and it's nice to hear a song where you can understand what the vocals are saying, props to your gf :D

Keep it up bro,
-Trace


People find this review helpful!

Have Some Fun (Original Mix) Have Some Fun (Original Mix)

Rated 5 / 5 stars

Aw Shucks

Aw Chris you're making me blush ^////^
This is definitely going on repeat for the next few couple of days :P

As always, keep up the good work bro :)

-Trace


People find this review helpful!
ioneofmany responds:

Thanks for your continuous support, Trace! Glad to hear that you're enjoying it! :)

--Chris


brb DBZ brb DBZ

Rated 5 / 5 stars

Protest!?

Im with Lordlandraid on this one,
M0R3 MYSTICS PL0X?!?

...anyway, im diggin the vibes as always man :)
Keep on keepin on and good luck with classes, life and general shenanigans.

-Trace


People find this review helpful!
ioneofmany responds:

Hey man! Good to know that you're still diggin' the vibes my tunes give off! Thanks for the good wishes-- the same goes to you as well. And lol at your little moar mystics plug. I will not be stopping the music making anytime soon so don't worry. :D

Cheers!
--Chris


Firstrave-DJ Jono Firstrave-DJ Jono

Rated 3.5 / 5 stars

Good Stuff

I can see your experimenting and such but try not to uses FL presets for a melody, lol I did the same thing with my first song too. Next time try creating a melody :)


jonobang responds:

Thanks for the response, and yea I am really trying to get into using the instrumental side but the pattern creator is such a annoyance to use, it always seems too long or too short to make a good loop sometimes.


Oh yeah! Oh yeah!

Rated 5 / 5 stars

Oops, I'm late :P

Happy Birthday Bro!!!!!!!!!!
Best wishes,
Trace


People find this review helpful!
ioneofmany responds:

Lol no worries! Thanks man! :)


This Ride Called Life (128bpm) This Ride Called Life (128bpm)

Rated 5 / 5 stars

Can it be?

Somebody pinch me, it's a decent sized song!
Now all you gotta do is to bring out more ;)
Thanks man for an awesome song, keep up the excellent work

Your friend,
Trace


People find this review helpful!
ioneofmany responds:

LOL. Thanks Trace!

:D

-- Chris


Eternal Sands [Collab WiP] Eternal Sands [Collab WiP]

Rated 5 / 5 stars

I'm Back!

Dude, you alread know what I'm gonna say :p
So I'm just gonna leer at you >.>
But I cant hate you that much so here is a smile :)


People find this review helpful!
ioneofmany responds:

Yay! :D! Lol


Lets Play Some HoN teaser Lets Play Some HoN teaser

Rated 5 / 5 stars

Please!

Hey man,
Another amazing beat put together that has been looped on my computer for the last couple of hours (give or take a break for cofee) :)

But again i ask, please make this longer! why must you tease us with these awesome loops, unless this part of some plan to build up anticipation for when you realease a full song, if thats it, than its working :p

To wrap things up, another wicked track from a very talented artist ^_^
Keep up the good work bro!


People find this review helpful!
ioneofmany responds:

Yeah I have so many clips. If it makes you feel better at the moment I only post on Newgrounds... I want to finish this and put the full + video on YouTube sometime though. :) Damn time constraints. >:(

Er I mean.. hahaha! My master plan is working. Anticipation. :)

-- Chris

I haven't even had time for HoN the game lately. I think i'll fix that. :D


Lolocaust Lolocaust

Rated 5 / 5 stars

Friken Brilliant!

I really enjoy listening to this song! You are a really good artist :)
This song reminds me of The Prodigy for some reason, do you listen to them?
My favourite thing about this song is its fullness, like there's no time i thought it was missing anything. It's really cool to hear a song that doesn't make me think it needs that little somthing extra :)

-Trace